zaterdag 9 januari 2010

Estée Lauder Make-up Box 2009/2010 Christmas Edition

Deze kerst periode heb ik mij de Estée Lauder Make-up Box gekocht. Je weet wel, de box dat elke jaar een ander jasje krijgt, vorig jar was hij namelijk goud en dit jaar is hij rood met een goude afwerken, als je het zo kunt noemen. Wel ben ik er helemaal weg van, nu genoeg erover gepraat let's see some pictures...

Eerst en vooral -> Het oogschaduw palletje

Wat er leuk is, is dat de kleuren op de achterkant staan dus stel bv de kleur Chocolate is op en ik wil een nieuw ga ik gewoon naar de winkel en weet ik de naam :)


Bij de blushes juist hetzelfde

De mascara's, de ene is een lash primer en de andere een zwarte mascara













    Swatches van de podloodjes in dezelfde volgorde of ze liggen





De lipsticks



En als laatste de borstels die erbij zaten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten