zaterdag 20 februari 2010

M·A·C (Gent)

Vandaag ben ik dus naar de MAC winkel gegaan in Gent, dus na een hele tijd zoeken vonden we uiteindelijk de winkel. Het eerste wat in mij op kwam was: klein. Ik dacht echt dat hij groter ging zijn, maar de winkel is echt mooi. Toen ik binnen ging waren de mensen van het personeel bezig met klanten te schminken. Dus keek ik gewoon wat rond, naar de producten. Daarna kwamen ze bij mij en vroeg er een personeelslid of ze me kon helpen, ik zei: 'ik ben op zoek naar een goede foundation'. Zonder twijfelen stelde ze me vragen van, wat soort foundation zoek je? Welk huidtype heb je? Ze toonde mij de foundation en vroeg of ze hem mocht aanbrengen. Natuurlijk zei ik ja :p Dus eerst deed ze mijn make-up dat ik al aan had eraf en bracht de foundation aan. Toen ze mijn make-up eraf haalde, zij ze me ook welke ondertoon ik had... Ze deed eerst de ene helft van mijn gezicht met de foundation, zodat ik het verschil kon zien. Daarna deed ze verder en bracht ze ook nog blush aan en een poeder. Daarna zei ik, ik zou eigenlijk ook graag nog een leuke oogschaduw willen kopen. Ze vroeg welke kleurtje, ik zij bruine kleurtjes. Samen gingen we kijken naar de oogschaduws. Ik zei: 'Een ander kleurtje zou misschien ook leuk zijn,' zij antwoorde: 'Mag ik anders kiezen en het aanbrengen.' Natuurlijk zei ik ja xd Ik mocht in zo'n MAC stoel gaan zitten (zo van die director's stoelen in de films). Ze deed de oogschaduw's aan en ook nog mascara.
Ook gebruiken ze bij elke nieuwe klant een nieuwe applicator's. Ook de borstels worden na gebruik gereinigd. (Heb ik zelf gezien :p)
Het personeel is heel vriendelijk, daar is het echt klant is koning. Je zou gewoon al terug keren voor de vriendelijk en dat vind ik persoonlijk heel erg belangrijk in een winkel. Ik ga zeker nog terug gaan naar de winkel.
De producten die ik gekocht heb zullen in een haul video komen op youtube + een artikel hier.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten