zondag 14 maart 2010

M·A·C To The Beach Collection

De To The Beach collectie is de zomer collectie van Mac, we zien producten terug komen en we zien ook 1 nieuw product. De producten die terug komen zijn de luster drops en het nieuwe zal je in verloop van het artikel lezen... Ook zien we veel koraal tinten en hebben de producten allemaal een zomerse vakantie.




Ik kan al niet wachten tot wanneer deze collectie er is. Wat wil ik zeker al? Euhm... ALLES! Neen, dat zou te duur zijn, ik ben ook maar een student dat vakantiejobs doet :p Maar de compact poeder ziet er leuk uit. Ohja... het nieuwe product is dus de cream bronzer, die zie je op de 2de product foto. Ik weet nog niet echt wat ik wil, dat zal ik daar wel zien dan :p

Edit: Alle foto's komen van Mac, ook heb ik dit artikel geschreven omdat ik dat zelf wilde doen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten