maandag 7 februari 2011

Een leuk dagje visagie les... (6/02/2011)

Het was echt een leuke les, hieronder heb je al kunnen lezen welke look ik gedaan heb... Maar ik heb nog een paar leuke foto's voor jullie van in de les zelf... Dus geniet...

Hier ben ik bezig met Mac Paint Pot aan te brengen. Ik denk dat ik soms teveel paint pot op doe, dat het zodanig vettig word dat de oogschaduw begint te kraken....

Hier is de paint pot al wat meer geblend.


Dan nog een laatste foto van mijn werkplaats, zeg maar de slordige werkplaats. Bij mij is het eigenlijk omdat ik alles uit mijn koffer moet halen (Mac Zuca), de andere hebben zo een grijze, daar kan je alles laten in zitten want je ziet het zitten. Maar toch I LOVE MY MAC ZUCA en daarom ben ik nog aan het twijfelen of ik nog 1 zou kopen... We zien wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten