zaterdag 23 april 2011

How To: Arabische / fashion make-up.

Bij fashion make-up kan zo extreem gaan hoe je maar wilt. Vandaag leg ik jullie uit hoe ik mijn look heb gedaan bij mijn Arabische / fashion make-up. Ik heb het wel niet zo extreem gedaan, 'k heb het nog wat simpel gehouden.


Het gezicht.
Voor het gezicht heb ik de Mac Studio Sculpt gebruikt en Mac Blot Powder. Als blush heb ik ook Mac gebruikt en voor contour en highlight ook.

Voor de ogen.
Een kat oog met groene tinten. Ik heb plakband gebruikt en zo de kat oog gemaakt. Van donkergroen bij de wimperrand ben ik zo naar lichter groen gegaan. De binnenste ooghoek heb ik langer gemaakt met zwarte eyeliner. De valse wimpers zijn van Mac. De groene steentjes zijn van het kruidvat en het witte steentje is van de pippoos in Gent.

De lippen.
Voor de lippen is Estée Lauder gebruikt in de kleur wicked wine.

Wenkbrauwen
Voor de wenkbrauwen heb ik zoals altijd mijn Dior palette gebruikt van de Jazzclub collectie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten