zondag 17 juli 2011

Best nailpolish Top Coat ever!!

Ik kan gewon niet meer zonder deze nagellak. Ik doe hem bijna over al mijn andere nagellak en hij blijft 2 dagen zeker perfect zitten. Ook de glans is super. Nu eigenlijk heb ik deze gekocht omdat hij toen in solden was bij het kruitvat. Hij zat samen met nog andere nagellak. Maar hij blijft gewoon de beste. Nu mijn flesje is ook al bijna op, dus binnenkort zal ik zeker om een nieuwe gaan.

Maar bij de mijne, men mama heeft hem eens gebruikt om over haar bordeaux Chanel nagellak te doen en hij is gaan beginnen verkleuren. Eerst dacht ik deze kan ik echt niet meer gebruiken, maar hij geeft geen enkel bordeaux kleur af.

Hij is zeker en vast een aanrader voor mensen die veel nagellak gebruiken. Hij is echt gewoon de beste!

Hij kost iets van een 12 euro, maar is het allemaal waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten