woensdag 23 juni 2010

Mijn Ontschminkings 'Ritueel'

Ontschminken is een must als je make-up gebruikt, ook al is het maar mascara of wat oogpotlood. Als je dit niet doet, zullen je poriën verstopt raken en krijg je last van onzuiverheden.

1) Het eerst wat ik doe is mijn handen wassen.

2) Daarna gebruik ik een ontschminkingsmelk van het merk LR. Ik weet niet waar je dit merk kunt kopen, mijn mama heeft dat gekregen van iemand, maar zij gebruikt het niet dus gebruik ik het maar :p Voor mijn huidtype  is hij echt perfect, ik krijg er geen onzuiverheden van, wat soms wel beu is bij mij, ik krijg bijna overal onzuiverheden van :o Een heel gevoelige huid.

3) Daarna gebruik ik de lotion van hetzelfde merk.

4) Deze stap was normaal nog eens over mijn gezicht gaan met reinigingsdoekjes, maar dat doe ik niet meer. Welke doekjes ik ook gebruik ik blijf maar onzuiverheden hebben tot ik deze stap over sla. Één keer had ik goeie gevonden, maar ik ben gewoon de naam vergeten, dus nu sla ik deze stap over en spoel ik mijn gezicht nog eens af met puur water.

5) Als dat alles gedaan is, gebruik ik mijn dag- en nachtcrème. Ik gebruik Vichy Normaderm. (Over deze crème komt een apart review)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten