maandag 28 juni 2010

Ik ga op reis en neem mee...

Dus binnenkort ga ik naar Zwitserland. Nu vraag ik mij wel al soms af, wat ga ik meenemen :o Nu ga ik gewoon een lijstje maken, wat wel handig is. Met een lijstje heb je de kans dat je niets vergeet. Dus laten we beginnen.

1) Eerst en vooral ontschminkingsmelk
2) Ontschminkingslotion
3) Dag -en nachtcrème
--> Deze 3 zijn echt belangrijk ook al gebruik je geen make-up.
4) Shampoo
5) Conditioner
6) Douchegel (Eventueel badschuim)
7) Haar masker
8) Scheerschuim
9) Scheermesje
10) Zonnecrème
11) Bruinen zonder zon
--> Veel zullen zich afvragen, 'waarom bruinen zonder zon? Daar is er toch ook zon?' Wel omdat mijn benen niet echt bruinen XD
12) Haar volume spray
13) Krul mousse
14) Deo
15) Parfum
En dan van make-up de dingen dat ik heb en kleding? Wel dat weet ik echt nog niet :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten